قرعه کشی جوایز بیمه معلم در جشن “از میلاد تا میلاد” ادراه کل راه و شهرسازی استان یزد

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت علی (ع)، پنجشنبه شب ۱۱ اردیبهشت سال جاری کارمندان اداره راه و شهرسازی در جشنی که در سالن راه و ماه برگزار شد گردهم آمدند تا این ایام را گرامی بدارند. در این مراسم که با سخرانی جناب آقای مهندس رضایی مدیر کل استان شروع شد هنرمندان استانی و کشوری نیز به اجرای برنامه پرداختند. از جمله هنرمندان مدعو میتوان به منوچهر آذری و محمود جهان اشاره کرد که با اجرا و صدای خود به مراسم شور و شعفی مضاعف بخشیدند.

بیمه معلم نمایندگی وکلایی نیز با حضور خود در این جشن جهت تقدیر ازحسن اعتماد اداره راه و شهرسازی به علت عقد قرارداد های متنوع بیمه ای با این نمایندگی اقدام به قرعه کشی از بین ۴۱۹ نفر از بیمه گذاران کرد و به آنها هدایایی به رسم یاد بود تقدیم نمود.

درابتدا جناب آقای روح اله حیدری مدیر محترم شعبه یزد به ایراد سخنان خود پرداختند و ضمن تبریک اعیاد مبارک از مسئولین محترم اداره راه و شهرسازی به جهت همکاری وافی با شرکت علی الخصوص جناب آقای مهندس برازنده مقدم و جناب آقای علی برازجانی تشکر را نمودند. در ادامه با حضور احسان وکلایی مدیریت دفتر نمایندگی از مجموع ۱۴ جایزه در نظر گرفته، چهار جایزه به اولین بیمه گذاران بیمه عمر و سرمایه گذاری اهدا شد و در پایان ما بقی جوایز به قید قرعه به بیمه گذاران سایر رشته ها تعلق گرفت.

 

MICV
vokalaei@yahoo.com