حضور این نمایندگی در مراسم ۲۰ سالگی بیمه معلم

ارسال شده در توسط MICV

به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس شرکت بیمه معلم مراسمی با حضور نمایندگان برتر کشور من جمله مدیریت این نمایندگی و مدیران  شرکت در تاریخ ۱۳۹۳/۱۰/۲۰ در هتل هرمز بندرعباس برگزار گردید.

در این مراسم محمدابراهیم تحسیری   با تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: در سال ۷۳ نخستین شرکت بیمه خصوصی کشور توسط بانک‌های صادرات، ملی و تجارت تاسیس شده و در رشته‌های بیمه‌ اموال و اعتباری فعالیت خود را آغاز کرد. وی ادامه داد: در سال ۸۵ و به صورت رسمی در سال ۸۶  ، نام شرکت به بیمه معلم تغییر کرد.

مدیرعامل شرکت بیمه معلم با بیان اینکه اساس کار شرکت بیمه معلم بر مبنای برنامه‌ریزی پایه‌گذاری شده است، تصریح کرد: در اوایل سال ۹۳ برنامه عملیاتی چشم‌انداز پنج ساله بیمه معلم برنامه تدوین و در خرداد به تصویب هیئت مدیره رسید و به تمام حوزه‌های مدیریتی و شعب ابلاغ شد.

محمدابراهیم تحسیری افزود: نگاه این سند بر چند محور است که نخستین نگاه آن بحث مشتری‌مداری است و امسال را به عنوان سال مشتری‌مداری در بیمه معلم نامگذاری و بر احترام به مشتریان تاکید شد.

ایشان ادامه داد : راه‌اندازی سیستم CRM برای ارتباط مستقیم با جامعه فرهنگی که عمده سهامدار این شرکت است، از دیگر اقداماتی بود که تاثیر خوبی در روند کار ما داشته است، رفتار ما با مشتریان باید همانند ارتباط یک خانواده تنظیم شود.

مدیرعامل شرکت بیمه معلم با اشاره به تعامل این شرکت با سهامداران، اظهار داشت: از سال گذشته این ارتباط نزدیک با سهام‌دار اصلی بیمه معلم که وزارت آموزش و پرورش است، آغاز شد و با کشتیرانی جمهوری اسلامی نیز که دیگر سهامدار عمده بیمه معلم بوده، هماهنگی خوبی برقرار است.

همچنین برای اولین بار در صنعت بیمه کشور پس از انقلاب اسلامی تمبر بیمه معلم منتشر شد/ توزیع توسط شرکت پست در سراسر کشور و مراکز مرتبط در دنیا آغاز می شود.

همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس/ از نمایندگان برتر بیمه معلم در سراسر کشور تقدیر به عمل آمد .

 

 

MICV
vokalaei@yahoo.com